Vaak gestelde vragen

FAQ

Wij begrijpen dat u veel vragen heeft over fysiotherapie en hoe wij u kunnen helpen met uw blessure of aandoening.
hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen die u moet bekijken als u nog twijfelt

Sinds 2016 is dit niet meer verplicht. U kunt gewoon zonder verwijzing een afspraak maken. Indien de therapeut contact wilt opnemen met u huisarts of specialist voor eventueel aanvullende informatie gebeurt dit altijd met u toestemming

Sinds 2016 is dit niet meer verplicht. U kunt gewoon zonder verwijzing een afspraak maken. Indien de therapeut contact wilt opnemen met u huisarts of specialist voor eventueel aanvullende informatie gebeurt dit altijd met u toestemming  

De therapeut komt u uit de wachtkamer ophalen. Voordat we met een behandeling starten, willen we precies weten wat uw klachten zijn. Daarom beginnen we het traject altijd met een intakegesprek. De therapeut stelt u vragen aan de hand van uw klachten. Hij of zij probeert uit te zoeken waarom de klachten aanhouden. Op basis van deze uitkomsten kan de therapeut een passend behandelplan maken nadat er o.a. een bewegingsonderzoek heeft plaatsgevonden.

Wat moet ik meenemen?
Tijdens het eerste bezoek dient u een legitimatie mee te nemen en als u die heeft een verwijzing. Daarnaast moet u een handdoek mee nemen.


Fysiotherapie wordt in sommige gevallen gedekt door de basisverzekering. Als u jonger bent dan 18 jaar bijvoorbeeld of wanneer u een chronische aandoening heeft. Een aanvullende verzekering is vrijwel altijd noodzakelijk. Indien u die niet heeft proberen wij in overleg met u een passende oplossing te vinden.

Voor het maken of verplaatsen van uw afspraak kunt u contact opnemen met onze receptie (gevestigd in Lunetten), online een afspraak maken of stuur een bericht via het contactformulier of klik hier.

Tel. 030-2888573
van maandag t/m vrijdag van 8:00-12:00

Mail: fysiotherapie@gezondsgu.nl

Ja dat is geen enkel probleem. Wij willen graag aan uw wensen voldoen. Indien u liever door een vrouw behandeld wilt worden kunt u dat gerust aangeven. Mocht het onverhoopt niet klikken tussen u en uw therapeut kunt u dit gerust aangeven zodat een collega het eventueel kan overnemen.

Dit kan via de receptie van de fysiotherapie 030-2888573 tussen 8:00-12:00. Krijgt u geen gehoor dan kunt u de voicemail inspreken. Niet nagekomen afspraken, of afspraken die korter dan 24 uur van te voren zijn afgezegd, worden niet vergoed door de verzekeraar en bij u persoonlijk in rekening gebracht ongeacht de reden van afzegging

Wij staan u graag te woord.

Stel uw vraag via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op 030-2888573

Plan vandaag nog jouw afspraak

Boek online een afspraak met onze fysiotherapeuten.